|
Post by yainara on Nov 13, 2008 13:22:56 GMT -2
... Tämän saakelin jumituksen! Ainakin yritän. Eli eli.. Ajattelin ilmoittaa semmoista, että olen päättänyt vetää kaikki hahmot pois pelistä jumittamasta. Olen myös päättänyt että heitän osan hahmoista pois.. En tiedä vielä, ketkä, mutta Alesha ainakin taitaa olla lähdössä. (Anteeksi Haplo ja Yamashita ;o;) Teen tämän vain siksi, että saisin (taas) kadonnutta inspistäni takaisin. Ja tämä paine peleihin vastaamisista ei auta inspiksen saamisessa yhtään.
Anteeksi, kun romutan joidenkin hahmojen osalta suunnitellut tapahtumat ><
Haplo, sopisiko että Ezzani ja Meirami lähti veke sieltä kauppakujalta, ja aloitetaan sitten se piknikkipeli joskus? o,o Mikäli vielä haluat.
PF, Chibi, Mimi ja Shroomish pääsisi ehjin nahoin luolasta veke, ja penska vietäis veljensä luo, Breloom antaa palkkion ja Chibi paranee myrkytyksestä ja kaikki o taas hyvin? owo
Anteeksi kun tuotan aina pettymyksiä. >_<'
|
|
|
Post by Hapro on Nov 13, 2008 13:32:13 GMT -2
Sääli, että Aleshasta olet luopumassa, mutta ymmärrän kyllä hyvin, että monet pelit stressaavat ;m; *Hali* Aiotko pelata Aleshan häipymisen vai jatkammeko vain siitä ja kehittelemme jotain omaa siitä, mihin Alesha hävisi?
Ja sopii kyllä, että he lähtivät pois~ Meiramista taidan olla muutenkin luopumassa, kun hää ei inspaa oikein laisinkaan... Muttah, sopii kyllä että karkasivat~
|
|
|
Post by yainara on Nov 13, 2008 13:40:50 GMT -2
*Haliutuu* Mukava kun ymmärrät ^3^ Nooh.. Ei kyllä inspaisi kirjoittaa sitä o.O Joten jos se vaan .. häipyy? Jos hän kieltäytyikin tiimiin liittymisestä, kun hänestä se tuntui liian oudolta, kun hän oli erakko. owo Ja sit se lähti veke elämään omaa elämäänsä..
Ai, harmi D: Mutta selvä ~
|
|
|
Post by PikkuFabian on Nov 13, 2008 14:51:25 GMT -2
Aww :< No mukavaa kun yrität silti saada inspistäsi takaisin (minunkin pitäisi omalla kohdalla tehdä niin....). Kyllä tuo käynee. Chibi söi pecha marjan ja otti innoissaan palkkion vastaan, ja sitten se lähti etsimään jotakuta, joka voisi opettaa häntä vahvemmaksi :3
Etkai Mimiä lopeta? Ö__Ö
|
|
|
Post by yainara on Nov 13, 2008 15:13:45 GMT -2
Juuh, sopii.~
En, en ^^~~ En raaski lopettaa häntä.
|
|
Ruby
Lv.1
PIIRT?K?? JOKU KILTTI MULLE AVATAR! ;w;
|
Post by Ruby on Nov 13, 2008 17:46:44 GMT -2
Yai D:< *Pelästyi otsikkoa kuollakseen* Hyvä ettet sentään kokonaan lopeta TT___T *Haliruttu* Entäpä sitten noir? o.o
|
|
|
Post by yainara on Nov 13, 2008 17:49:23 GMT -2
Noir ei ole lähdössä minnekkään. : 3
|
|
|
Post by Ziharn on Nov 14, 2008 12:17:22 GMT -2
*pyörtyy kauhusta* .. Älä.. Enää.. Ikinä.. Tee... Noin..!!! DX *ravistelee Yaita* Sinä senkin, älä säikyttele noin, juma meinasin jo samantien käydä hirttämässä itseni >_<
Muthei, ei sille mitään mahda, itsellänikin oli juuri tuo sama syy hahmojen poistoon 8P
|
|
|
Post by yainara on Nov 14, 2008 18:47:55 GMT -2
*Ravisteltuna* Joo, en tee XD! Miks sä mun takiani hirttäisit ittes? D8 Jeah. n.n Samiksii.
|
|
|
Post by Ziharn on Nov 17, 2008 11:16:54 GMT -2
Samiksii n.n *haliruttu* Jeah, toivottavasti aktivisoidut 8) Eli ehdit nopeammin tekemään sen päämajan XD
|
|