|
Post by Hapro on Apr 26, 2008 17:38:20 GMT -2
Eli, mitä nimikin sanoo Kiitos artteja n.n Tässäpä näitä~ Ensiksi Hunter Yamiselle~ Hällä on suussaan käärme xD Tai kuminen käärmelelu~ Jotain vastaavaa kuitenkin xP Metallikohdista tuli vähän tummat, koittakaa kestää. Misa Ruususelle~ Siinäpä se 8P Yritin Ruususen mieliksi laittaa jotain varjostuksia, mutta nyt kun katson sitä, niin se on outo O.o Tausta on härvellystä, jotta varjostus ei näytä oudolta xD Esittää tilannetta, kun Misa kehittyi... Yrittää siis esittää xD Ja mokasin etujalkojen kanssa -.-' Ryuroo Neekoselle~ Se onnistui n.n Asento on outo, ja Neekuli oli oikeassa siinä, että kädet on vaikea tehdä xD Kait arpi tuli oikeaan kohtaan..? Jos ei, niin olen syvästi pahoillani~ Tässäpä näitä n.n Seuraava uhri on jo taidettu päättää, mutta häntä en kerro vielä :3 Ja jos välttämättä tahdotte arvostella Ichin ja Jiron yhteiskuvaa, niin länttään sen tännekin~ Mutta muuten he menevät vain esittelyyn.
|
|
|
Post by njeekyo on Apr 26, 2008 18:48:35 GMT -2
Ensiksi Hunter~ Sillä on jotenkin Huntermainen ilme.. :3 (voi kuinka järkevästi sanottu.. XP) Eivätkä nuo metallikohdat minun mielestäni liian tummilta näytä : o mutta eikös sen takapuoli ole aikas iso verrattuna esimerkiksi päähän? o.o voin toki olla väärässäkin.. No, kuitenkin se on erittäin Huntermainen kuva~ :3 juu.
Ja Misa~ :3 Nuo sen hiukset menee kivasti ja nauha sen kaulassa näyttää samettiselta~ n__n Ja koko kuva on ihanan sininen~ etutassuissa tosiaan vähän mättää, mutta nätti kuvanen silti ^^
Ja sitten: Ah, Ryuroo<3 Kiiiiiitos kauheasti Haplolainen~ 83 Se on ihana<3 Pidän sen asennosta~ ja väreistä, ne eivät ole ärsyttävän räikeät >w< Juu, mitäs minä sanoin, vaikeat kädet.. XD Ja arpi on juuri oikeasssa paikassa~ Mii~ Nätti kuvanen kerrassaan, kiitos oikein paljon vielä kerran~ n___n
|
|
|
Post by Ruusu Ursula on Apr 26, 2008 20:07:14 GMT -2
Hih. Voi kun suloista Haploseni! Että ihan kiitosartteja n.n Tuli ensimmäiseksi mieleeni kun ihastelin teoksiasi, että oletpas sinä edistynyt paljon. Etenkin väritykset näyttävät todella hyviltä.
Misaneen! ^^- Ihanaa nähdä ihmisten panostavan tekemiseensä. Työn tarina on aivan mahtava, kiva että otit sen mukaan! Pidän taustasta ja itse Misasta. Tsih xD Vai että oikein mielikseni varjoja~ Excellent. *imitoi Simpsonien Mr.Burnsiä* Etujalkojen rajaus on hieman hyppinyt juu. Välillä itsellänikin tapahtuu niin kun yritän tehdä jotakin mahdollisimman suoraan. Jännitän niin paljon että käsi kramppaa ja silmät menevät kieroon 8P Ehkä turkitusta olisi voinut olla lisää. Otan tämän artin oikein mielelläni vastaan, kiitos kiitos kiitos!
Hunter. Tästä minä varsinkin puhuin tuossa alussa. Siis pidän tässä kaikesta. Anatomia on passeli, peräpää näyttää taas minusta hyvältä. Metalliin kun tyrkkää reunaan hieman tummaa ja keskelle vaaleaa raitaa, niin saa metallimaista hohtoa. .D - Noin nopeasti neuvottuna. Veikeä käärme. Miksi menit tapattamaan? *pui nyrkkiä* :F
Ihan hyvä kikka piilottaa kädet niinkuin tuossa Ryoroon tapauksessa .P Liskonen näyttää melko kalpealta, mutta syyttäkäämme siitä skanneria. Poseeraus on mukavan eleganttimainen, kun tuo kaula taipuu kauniisti kaarelle. Hän näyttäisi olevan valmiina lähtemään lentoon tai tarkastelevan jotakin maassa. Suloinen tuo katse. :>
|
|
|
Post by Hapro on Apr 30, 2008 8:55:50 GMT -2
Ah, kuinkahan kauan siitä on, kun minun piti vastata? xD Pääsi vähän unohtumaan, noh joo...
Kiitos valtavasti kommenteista n.n Edistynyt, minäkö? Kiitooos ^o^ Väritykset olivat tuskaa ja vain ja ainoastaan niiden takia kesti näin kauan xP En nyt jaksa napata erikseen jokaista mahtavaa kommenttia puheistanne; sanon vain, että olen niistä kiitollinen ^o^ Erityisen valtava kiitos Ruususelle metallinhohtovinkistä~ Se on aina ollut yksi niistä asioista, joita en vain osaa xP Halusin, että Hunter tekee jotain, joten se tappoi käärmeen xD Näinhän se vain meni~ Ja kaikki virheet skannerin syyksi :3 Paitsi ne Misan jalat~
Vielä kerran kiitos kommenteista ja mukavaa että he kelpasivat ^o^
|
|
Yamashita
Lv.1
AVATAR (C) MEIK? ELI EI KOPIOIDA!
|
Post by Yamashita on May 8, 2008 9:33:47 GMT -2
Uuh, nythän vasta huomasin, että Hunteristakin on tehty arttia! Hieno homma! Ensiksi silmääni iksee silmät. Ne ovat...kauniit. Siis oikeasti. Ja väritys...en itse osaa värittää kunnolla puukynillä tai millään muulla kuin lyijykynällä, joten on ihanaa katsella omaa hahmoa jonkun toisen värittämänä! Käy muuten hieman sääli pikku kärmestä, sillä itse tiedän hyvin, kuinka terävät nuo kissan hampaatkin voi olla...kyllä, minua on purtu. Miinusta tulee hiemna jaloista: ne eivät iske minuun. En tarkoita, että jalkojen pitää olla huippuhyvät, mutta nuo jalat muistuttaa hiemna niitä, mitä piirsin koirille kaksisen vuotta sitten. Pelottavat muistot iskevät! Itse koin, että tuo kaulapanta olisi tummanruskeata nahkaa, mutta kyllä tuo punaruskeakin käy. Itse asiassa pidän siitä paljonkin. Nuo selässä olevat "jutut" (Ei tähän väliin kaksimielisiä ajatuksia, kiitos!) ja tuo hommeli päässä ovat tavallisilla Houndoureilla valkea/aivan haalean harmaa, mutta tuo harmaa tuo kuitenkin kuvaan lisää ilmettä. Kärmes näyttää aika lättänältä, kun se alkaa tasaiselta suuviivalta. Hampaita ei näy. Suu on kuin se olisi tavallisesti kiinni, ilmn että siinä roikkuisi mitään kuten vaikka kärmestä, mutta siinä roikuu kärmes. Tuo luo käärmeeseen lättänän vaikutelman. Ehkä se kärmes onkin paperia. > Ja kärmeksen väritys iski minuun täysin, kuten koko muunkin työn vätitys! Jaa...katselin muutkin läpi, mutta ne eivät herättäneet minussa liiemmin tunteita. Eiväthän ne ole minun hahmojanikaan. (Sori! Oli pakko sanoa jotain sarkastista...) Mutta Misan silmät olivat ihanat, sanonko.
|
|
|
Post by Hapro on May 15, 2008 14:08:21 GMT -2
Niin on tehty n.n Kauniit? Voi kiitos ^o^ Rakastan silmiä ja tahtoisin aina onnistua niissä, mutten läheskään aina onnistu :3 Auts, purtu~ Muistuttavat sellaisia mitkä piirsit kaksi vuotta sitten? Pelottavaa O.o Pelottavat muistotkin vielä! Pyydän syvästi anteeksi~ Tarkoitukseni oli tehdä siitä tummanruskea, mutta värikynistä ei sen väristä löytynyt, joten jouduin tyytymään tuohon punaruskeaan. Mukavaa kuitenkin, että kelpasi noin n.n Ei mitään kaksimielistä ei... xD Huu~ Niistä tuli liian tummia ja pidät silti? Suurkiitos n.n En edes huomannut millainen se suu on xD Ehkä se tosiaan on paperia xP Selvitit mystisen lättänän käärmeen arvoituksen OwO (Tai sitten en vain osannut piirtää kärmestä suuhun xD). Hyvä, että väritys kelpasi n.n Pakko sanoa xD Ihanat? Kiitos valtaisasti kommenteistasi ^o^
|
|