|
Post by Ruusu Ursula on Mar 29, 2008 9:18:04 GMT -2
En ole varmaan koskaan ennen kuluttanut näin paljon aikaa yhteen piirrokseen o.o Pelkät linet 4-6h. Väritykseen en katsonut aikaa.. Joka tapauksessa se on Lucchi. Haplolle nääs *ojentaa* Eikä menny hermoja tuon metallisiiven kanssa .D
|
|
|
Post by Hapro on Mar 29, 2008 9:29:33 GMT -2
Vouh, uskomatonta *Tuijottaa silmät pyöreinä* En tiedä mitä sanoisin... Uskomaton. Tämä ei mitään taustaa olisi tarvinnutkaan. Tuo metallisiipi on aivan uskomattoman hieno, enkä epäile yhtään etteikö sen kanssa olisi mennyt hermoja xD Pidän siivestä tuon näköisenä, vaikken koskaan ajatellut sitä tuollaiseksi (tokkopa sillä on jotain väliä xP) Tuo toinenkin siipi on aivan järkyttävän hieno... Ja pää; rakastan tuota nokkaa ja tuota silmää<3 Laukku menee jännästi, mutta tyylikkäästi, todellakin n.n Ja sulat *pyörtyy eikä pysty selittämään enää mitään*
Arvaapas mitä Ruususeni? Tämä saa kunnian olla Lucchin profiilikuva ^o^ Siinä näkyy niin hienosti tuo siipi ja kaikkea. Eli pääsepi Lucchin profiilikuvaksi oman säälittävän räpellykseni tilalle xD
|
|
|
Post by maried on Mar 29, 2008 9:37:22 GMT -2
Kylläpä on tyylikäs. Kannattaa tosiaan panostaa piirtäessä niin saa kuolattavan näköisiä kuvia aikaiseksi.
|
|
|
Post by Ruusu Ursula on Mar 29, 2008 9:38:55 GMT -2
Taiteilijan vapauksia käytin hyväkseni metallisiiven kanssa. Häikäilemätön kun olen x] Hienoa, että pidät siitä joka tapauksessa! Itse pidän myös onnistuneena. woo profiilikuvaksi ^^ *hyppelee ja tanssii ympäriinsä* Todellakin suuri kunnia *kumarrus* Ja mikään säälittävä räpellys ole! .D
# Yayy! ^^ Kiitti Maried~
|
|
|
Post by yainara on Mar 29, 2008 11:02:10 GMT -2
Ruusu... Sä tapat mut noilla töilläsi. x______x<3 *Kuolleena maassa (miten niin oon kova kuolemaan? XD)*
|
|
|
Post by Ruusu Ursula on Mar 29, 2008 12:18:51 GMT -2
Oho. Huomasin virheen. *hyvin "nopea" refleksinen* .P Tein laukusta nimittäin reppusen epähuomiossa. Luin ihan väärin. Toivottavasti se kelpaa silti.. T-T Taasko se Yain ketale potkasee tyhjää.. *tökkii elotonta ruumista* o.o
|
|
|
Post by Hapro on Mar 29, 2008 12:25:43 GMT -2
Minä kyllä huomasin että se oli repun oloinen, mutta pidin sitä silti laukkuna xD Tuolta on muuten vaikea ottaa yhtään mitään xP Mutta Haplosta ei todellakaan haittaa ^o^ Se on niin hieno... *Tökkii Yain elotonta ruumista Ruusun vieressä*
|
|
|
Post by njeekyo on Mar 29, 2008 14:02:06 GMT -2
Aijai, taas ylimaallisen kaunista <3 Rakastan sen selkää ja tuon metallisiiven väritystäääh~ namskis <3 ainoastaan yksi asia häiritsee, tuo silmä se näyttää niin elottoman kalamaiselta.. Mutta ei se haittaa, tämä on silti ylikaunisnättiupealoistavamahtava <3 ^^ *Liittyy tökkimään Yain ruumista*
|
|
|
Post by PikkuFabian on Mar 29, 2008 14:46:26 GMT -2
Ihan sairaan hemmetin hieno! x__x Minunkin oli tarkoitus piirtää tästä hahmosta arttia, mutta en tiedä uskallanko enää, kun se jäisi tyystin tämän varjoon. Ihana väritys, miten osaatkin värittää noin nätisti <3__<3
|
|
|
Post by Ruusu Ursula on Mar 29, 2008 21:36:51 GMT -2
Kiitos kiitos Neeko ja PF ^^ En huomannut panostaa silmään juuri ollenkaan. Yritin vain tavoitella siitä vähän "aidomman" näköistä. xP Kyllä Fabiaani uskaltaa, ei sinun tai kenenkään muiden työt varjoihin katoa. *patistelee* n,n
|
|
Ruby
Lv.1
PIIRT?K?? JOKU KILTTI MULLE AVATAR! ;w;
|
Post by Ruby on May 6, 2008 9:09:13 GMT -2
Se... on... niin... jotenkin... Cool! En oikein tiedä, mikä siinä on muttaaa...... Wana kopioida sen :3 se on niiiin hienuli! Enpä tiedä.... Vikoja? Ei ole no joo, riippuen, ei noita silmiä kyllä oikeaan animeen/mangaan voisi pistää, mutta realistiselta ne ainakin näyttää. *huomaa kuinka jotkut tökkivät yain ruumista ja liittyy seuraan*
|
|
|
Post by Ruusu Ursula on May 6, 2008 9:37:22 GMT -2
Tuon halusinkin kuulla, Ruby! Sen, että se näyttää realistiselta ^^ Kiitos ja kumarrus taas kehuista ~
|
|
|
Post by theppu on May 17, 2008 4:59:30 GMT -2
Saanko pölliä tuosta piirroksesta tuon metallisiiven?
|
|
|
Post by rh on May 17, 2008 17:53:56 GMT -2
On kyllä mahtava piirros. Anatomia, varjostukset, valotukset, väritys ja kaikki ovat kyllä ihan kohdallaan. Rakastuin siipiin ja koko kuvaan. Kelpaisi kyllä minullekin. ;o
|
|
|
Post by Ruusu Ursula on May 24, 2008 9:30:28 GMT -2
*yskii nolostuneena* Aawns. Muistitte vieläkin nämä kuvaseni n.n Thepputi: Vai että täällä ollaan varkaisilla! RAUH! No itsekin olen saattanut saada tähän metallisiipeen vaikutteita jostakin. Alitajunnassani oli tästä kuva. Hm. Muistaisimpa vain mistä.. Mutta äläs pölli sentään, kyllä siitä saa silti ottaa suuntaaottavaa mallia. Olisi hyvä kuitenkin, jos tekee itsensä näköistä jälkeä. RH: Heh. *punast* Kiitos..
|
|